۳

لعنتی لعنتی لعنتییییییییییییییییییییی !برو به درکککککککککککککک ! لعنتی چی می خوای از جونم؟ هان؟؟؟ خدایا من چمه؟  واسه چی وقتی باهاش حرف می زنم دستام یخ می کنه؟؟؟؟ هان؟؟؟؟ مگه حالم ازش به هم نمی خوره؟؟؟؟ مگه منتظر اون روز نیستم که عذاب کشیدنش و ببینم؟؟؟ مگه زمین خوردنش و با تمام وجود ازت نخواستم؟؟؟ پس واسه چی وقتی باهاش حرف می زنم بغض داره خفه م می کنه؟ واسه چی دستام یخ کردن؟ واسه چی ؟؟؟؟ خدایا واسه چی حس می کنم هنوز... خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااا واسه چی هنوز دوسش دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا بسم نبود؟ بسم نیست؟ خدایااااااااااااااااااااا تا کی؟ تا کی میخوای عذابم بدی؟ هان؟؟؟  یعنی من هنوز دوسش دارم؟ یعنی هنوز همونجور احمقم؟ ای خدا ! همه ی زندگیم بود و ازم گرفتیش ... حالا که دارم به خودم دروغ می گم حالا که میخوام به خودم تلقین کنم ازش بدم میاد حالا چرا؟؟؟

حالم بده ! باز دارم گریه می کنم ! به خاطر کسی که همه ی دنیام بود و حالا ...

خدااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد